Úgy, ha pontosan feltérképezi, hol van most, és merre vannak a lehetséges utak. Erre a legegyszerűbb megoldás ma a piackutatás! Fontos, hogy lássa mit csinálnak a versenytársai, mit szeretnének a vásárlói, milyen lehetőségei vannak egy új termék bevezetésénél…
Azonban a kutatás nagyon könnyen félremehet: értelmezhetetlen, vagy nem a valóságot tükröző adatokat kaphat, amelyekből nehezen tud majd helyes döntéseket hozni.
A témáról eddig nem volt olyan, könnyen érthető szakirodalom, amellyel Ön is professzionális kutatásokat tudott volna végezni. Ezért írtam meg a Piackutatás kis- és középvállalkozásoknak- Hová kerültem? című kézikönyvet, mellyel az a célom, hogy az Önhöz hasonló vezetőket segítsem a fontos üzleti döntéseiket meghozni a releváns piackutatások segítségével.
A könyvet elolvasva
- Ön is beleláthat a piackutatás mikéntjébe,
- megismerheti a módszereit és
- könnyen kiértékelheti az eredményeit, hogy helyes üzleti döntéseket tudjon hozni.
Ebből a könyvből szeretnék most mutatni Önnek is 2 nagyon izgalmas részletet:
- Miért van szükség a kutatásra? – egy könnyed alapozó epizód arról, hogy pontosan mi is az a piackutatás, mikor-hol-hogyan és persze MIÉRT kell megcsinálni. Ebben a részletben egy nagyon szemléletes példát is hozok arról, hogy egy ügyfelem milyen döntésre jutott az ízesített kávékülönlegességeivel kapcsolatban, amikor a piaci bevezetés előtt állt.
- Ki viszi el a pálmát? - címmel a másik részletben a konkurenseiről tudhat meg többet. Kit kell annak tekintenie, mit kell megtudnia róluk, hogyan derítse ki a fontos információkat és a legfontosabb: mit kezdjen a megszerzett adatokkal? Ebben a részletben azt a 6 konkrét lépést is leírtam Önnek, amellyel elvégezheti a konkurenciaelemzést.