Kötetek
Újdonságok a Piackutatás egyszerűen kötethez!
A halacska a felhőben - újdonságok a kötethez 2023
Jó, jó a felhő valójában víz, de hogy kerül egy halacska a felhőbe?
De a világ kissé felfordult a megjelenés óta. A halacska ott még a kék óceánt kereste, ahol nincs verseny. Ma, ha sikeres akar lenni, akkor a „felhőben”, az online térben kell megfelelő megoldásokat megtalálnia.
A cím valójában arra utal, hogy a legtöbb marketing eszköz ma már elérhető a felhőben, az online térben (is), és ezek jelentős változásokat generáltak, különféle újdonságokat hoztak a kutatók életébe. A kiadvány bemutatja az új megoldásokat, lehetőségeket – erősen támaszkodva az első kötetben leírtakra, azokat nem megismételve. A kötetben látjuk, hogy az egyes kutatási eszközök hogyan alakultak át, hogyan bővültek az online lehetőségek által, ill. látunk egy példát a ChatGPT alkalmazására is.
Külön fejezetben szólunk arról, hogyan hasznosítható az online szóbeszéd, a különböző fórumokon megjelenő vélemények. Mindkét kötet önálló, egyedül is értelmezhető, de együttesen adja meg a teljes tudást. Ha Önnek megvan már az első, most a Halacska a felhőben kiadványra is szüksége van!
Rendelje meg a könyvet!
Kinek ajánlom a kötetet?
Mindenkinek, aki:
-
tudatosan vezeti és építi a cégét,
-
foglalkozik, vagy foglalkozna a piackutatással, versenytárselemzéssel,
-
aki megszerzett versenyelőnyét meg akarja tartani, vagy szert szeretne tenni rá,
-
aki megvette a Piackutatás egyszerűen kötetet.
Ha ez nem elég, még egy érv a megrendelés mellett:
Megrendelésekor kap egy linket, amin résztvehet a következő két Szabad Szakmai Beszélgetések online fórumon, ahol minden résztvevő felteheti a maga konkrét szakmai kérdését. A kötet és tanácsadás együttesen!
Rendelje meg a könyvet!
Mi van körülöttem?
Készen áll, hogy megtudja az IGAZSÁGOT?
Piackutatás egyszerűen kis és középvállalkozásoknak
Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? A legegyszerűbb (és igazából a leginkább célravezető is), ha megkérdezi az érintetteket!
Egy piackutatással.
Mit kell kutatnia?
|
Mikor kell kutatnia?
|
és a legfontosabb kérdés: HOGYAN KELL KUTATNIA?
Ebben segít a Piackutatás egyszerűen Kis- és Középvállalkozásoknak című könyv.
- részletes leírásokkal
- minta és ötlet gyűjteménnyel
- sablonokkal
- közérhető elméleti alapozással
284 oldal
|
3 teljes esettanulmány
|
30 példa
|
5 sablon
|
Kinek való ez a könyv?
- cégvezetőknek, akik a piacuk élén szeretnének járni
- marketingeseknek, akik a legjobb kampányokat akarják készíteni
- sales és ügyfélszolgálati csoportok vezetőinek, akik nap, mint nap találkoznak AZ ÜGYFÉLLEL
Rendelje meg a könyvet!
"Mindig azt gondoljuk, hogy ismerjük az ügyfeleinket... Egy külső szakértő, egy kutatás során azonban olyan új információkat tud beszerezni, amelyek nagyban segítik a továbbfejlődést. Velünk is ez történt. Köszönöjük Kati segítségét!"
Hanzély Attila a Luxury Event cégvezető-tulajdonsa |
"Szeretek beszélgetni olyan szakemberekkel, akik tudásuk esszenciáját tudják átadni. Kati mindig meg tud lepni valami újdonsággal, újabb megközelítéssel, gondolkodásmóddal. Ebben a könyvben olvastam először a "Kék Óceán" stratégiájáról, és rájötttem, hogy én ez alapján működtetem a cégem több, mint húsz éve! Azt hiszem, hogy ez a könyv nem hiányozhat egyetlen cégvezető polcáról sem, hiszen a legfontosabb témákat érinti a piackutatástól a vevői elégedettségmérésig!" Restás Tibor a Nicron Kft. |
„A Katival való közös munka minden percét élvezem. Tapasztalatával, tudásával segít átlátni a piacom és a legjobb utat megtalálni az ügyfeleim felé. Úgy gondolom, hogy a kiadványokban leírt módszerek és stratégiák nem hiányozhatnak egyetlen cégvezető eszköztárából sem. Szeretettel ajánlom a könyvet mindazok számára, akik szeretnék a marketing folyamataikat tudatosan irányító vállalkozóvá válni és lépést tartani a piaccal.” Kincses Ildikó – Technodrill |
Miről szól a könyv? Arról, hogyan
- kell összeállítani a kutatási tervet
- határozza meg a célokat
- kell összeállítani a TÖKÉLETES kérdőívet
- tudja feldolgozni és értelmezni a kapott adatokat
- mérheti a vásárlói elégedettségét
- monitorozhatja a versenytársait
A szerzőről:
Bohnné Keleti Katalin az Argumentum Kft ügyvezető-tulajdonosa a Magyar Marketing Szövetség Elnökségi tagja, az Elégett az ügyfél? című könyv írója, szenvedélyes piackutató immár 1992 óta és egy, az unokái által is körberajongott nagymama. Kati minden írásáról, előadásáról egyértelműen érezhető, hogy nem csak ért ahhoz, amit tanít, hanem őszinte szenvedéllyel űzi is.
Rendelje meg a könyvet!
Rendelje meg a könyvet és szerezzen jelentős versenyelőnyt a piacán a kutatásaival!
- most bevezető áron 3.990 Ft-ért
- egy letölthető munkafüzettel, és
- ha az első 100 megrendelő között van, akkor dedikáltan!
Szállítási díj: 1.200 Ft
„Miért ilyen olcsó a könyv, ha egy komplett piackutatás ára többszáz ezer forint?”
Pontosan ezért. Az elmúlt években azt láttam, hogy nagyon sok cég nem engedhette meg magának a „drága” piackutatások megrendelését, aminek a következtében tonnaszám születtek saját kezű próbálkozások. Ennek köszönhető, hogy a piackutatásról olyan csalódást keltő kép alakult ki. Pedig az egyik legerősebb marketing „fegyver” a vásárlók kegyeiért folytatott kiélezett harcban.